tisdag 17 maj 2011

Kraftlös, omotiverad och skitnödig.

En riktigt dålig dag...
Dagens planerade 8x400 blev inte riktigt som jag tänkt mig, kraften och farten fanns helt enkelt inte. Istället infann sig omotivationen och skitnödigheten, det är inga goda vänner ska ni veta.
Jag gjorde några tappra intervaller i lite sådär fart men i dag gick det tyvär inte, det slutade på 6x400...... Sen gick/joggade/sprang jag hem direkt till toa och släppte av ett rejält lass.
Jaja, så kan det vara ibland och jag lägger ingen större vikt i det såhär efteråt. En orsak att kraften inte fanns kan vara att jag har jobbat natt, jag gör det fyra gånger i månaden och då är man inte riktigt alert. Och när inte kraften finns är det lätt att motivationen sviker.
Skit samma, nu tar vi nya tag. På lördag är det Varvet och då minsann ska det springas fort....


Tisdagens skitpass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar