torsdag 18 april 2013

Veckans första.

Efter tre dagars förkylning och löpvila fick det idag vara nog. Visst är jag lite snorig och så men man måste ju banne mig få röra på sig lite granna för det.
Det blev åtta kilometer i måttligt tempo. Tror nog inte att jag blev sjukare av detta men benen fick ju röra på sig o det var riktigt skönt.

Löpvila i morgon igen så får vi se hur det blir till helgen. Jobbar hela helgen så i så fall får det bli transportlöpning på lördag eller söndag.
På måndag gasar jag upp igen och försöker fixa formen inför Göteborgsvarvet om fyra veckor.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du fick köra lite lätt.

    Bra plan. Tror också att det blir lagom att gasa upp ett par veckor för att sedan trappa ner lite sista veckan. Ska bli kul att se vad du presterar :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog lite spring i morgon också =)

      Jepp, det blir några intensiva veckor nu framöver, ser fram emot detta.
      Jag vet faktiskt inte hur bra man kan prestera nu så jag är också riktigt nyfiken.
      Eventuellt blir det en miltävling framöver innan Göteborgsvarvet, där får man väl en liten hint om formen.

      Radera