tisdag 16 april 2013

Snuvigt

Det är fruktansvärt det som hände i Boston igår. Att det finns så mycket hat att något sånt här kan ske är helt otroligt. Jag skänker en tanke till alla drabbade.
Jag följde loppet på datorn och såg den spännande utvecklingen på framförallt damsidan där portugisiskan Felix såg stark ut under stora delar av loppet men det höll ju tyvärr inte hela vägen.

Här hemma har förkylningen blommat ut som väntat och jag kurerar mig så gott det går, det försvinner nog lika fort som det kom får jag väl hoppas.
Våren har ju kommit på allvar och idag var det riktigt skönt shortslöparväder, men som sagt jag är ju förkyld.....grrr...

3 kommentarer:

  1. Så trist för dig, jag känner igen det där alldeles för väl. Jag hade min förkylning i helgen och det var riktigt jobbigt att inte kunna springa något när det äntligen kom lite värme till Sthlm. Men den gick fort över så idag kunde jag köra morgonpass till jobbet igen. Kändes bra!

    Hoppas din förkylning släpper fort så du kan njuta av shortsväder :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det tråkigt att vara förkyld. Jag har ju tur i oturen att förkylningen kom när jag ändå hade planerar en lugnare vecka.
      Men har man riktig otur så kanske det inte blir en endaste ynka kilometer i veckan, vi får se.
      Skönt att du är frisk igen, såg att du sprang igen på jogg.. Det börjar väl snart dra ihop sig för tävling för din del, var det första helgen i maj? Spännande ...

      Radera
    2. Jäpp. Kungsholmen runt är första helgen i maj. Oroväckande snart... Måste få till mer fart-pass om det ska bli så skoj som jag planerat att det ska bli :-) Fick iaf till 3x3km idag i bra fart så alltid något... // Tobias

      Radera