fredag 12 april 2013

Tusingar och tacos.

Idag har jag varit ledig så det har blivit lite fixande här hemma med handling, tvättning, städning m.m.
När allt det var klart och frugan kom hem drog jag på mig springskorna för ett pass med tusingar.
Kändes lite segt på uppvärmningen så jag tänkte ta det lite lugnare idag. Med facit i hand blev det kanske inte lugnare. Visserligen hade jag lite längre vila idag, hela två minuter men däremot körde jag idag åtta intervaller.
Tempot blev väl godkänt, 3:37 - 3:38 - 3:33 - 3:38 - 3:35 - 3:40 - 3:34 - 3:44.

Efter nedjoggen var det riktigt gott med tacos och nu blir det soffan med familjen resten av kvällen.

Trevlig helg därute!

1 kommentar:

  1. Trevlig helg själv! Tror att det är bra att köra tusingar lite snabbare ibland med lite längre vila. Bra pass!

    SvaraRadera