söndag 27 februari 2011

Löpningsfri helg.

Så ja, nu är helgen slut till slut. Har jobbat tolv timmar om dagen fredag till söndag så någon löpning har inte blivit av. Får nog erkänna att jag hade ställt klockan för ett pass innan jobbet idag. Men innan jag ens hade vaknat stängde jag av larmet och sov vidare.
Har även känt av lite förkylning men den verkar vara på avtagande nu.
Den här veckan bjöd på endast tre pass med 38,5 löpta km, det behövdes nog en lite lugnare vecka.
Det klart bästa passet var intervallerna i tisdags. Torsdagens pass vill jag helst glömma.

Siktar på det här uppläget nästa vecka.

Måndag - Morgonjogg 6-8 km
Tisdag - Backlöpning. Ett litet frågetecken är underlaget.
Onsdag - Vila
Torsdag - Morgonjogg 6-8 km
Fredag - Snabbdistans 10 km
Lördag - Lätt distanslöpning 8 km
Söndag - Långpass 27 km


Såg ni kvällen avsnitt av Solsidan? Snygg "löprunda" Fredde tog....

1 kommentar:

  1. Hej och Nej! Jag såg inte Solsidan ikväll. Jag hade inte en tanke på det..... Får titta på reprisen istället :-)

    Backlöpning, snabbdistans och långpass. Det blir nog en bra vecka. Hoppas bara förkylningen håller sig borta.

    MVH

    SvaraRadera