fredag 6 januari 2012

Bra dagar

Ibland har man dåliga dagar och i bland har man bra dagar.
Idag var det en riktigt, riktigt bra dag.
Dagens pass landade på strax över 17 km. Lite terräng , lite grusvägar och asfalt.
Det var rejält blött på vissa ställen i skogen men jag klarade mig hyfsat torrskodd, i alla fall ena foten...


Efter de blöta partierna sprang jag ut på asfalten där det blev lite snabbare. Maratempo var tanken men det kändes så lätt och fint, det blev fyra km i strax över 4-tempo och en km i 3:45-tempo. Ojojoj vad bra det kändes i dag.

Nu blir bar det i väg mot Göteborg där det vankas fest. Så jag antar att jag inte har en lika bra dag i morgon.


2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, men ser hemskt ut på bilderna! ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Suzan. Lite blött var det, men det störde inte sådär jättemycket.

    SvaraRadera