måndag 11 april 2011

Ett brev.

Idag kom startbeviset från till Stockholm Marathon. Jag kommer att starta i startgrupp D vilket innebär att jag har en hel drös med löpare framför mig, får väl hoppas att det inte blir alltför trångt i början av loppet.
Det kom även en hel del information som blir trevlig läsning i veckan.

Förkylningen har inte riktigt gett med sig så det har blivit vilodag idag igen. Det är konstigt att man känner sig helt förslappad efter bara två löpfria dagar.
Hoppas på att jag kan ta en lite lugn runda i morgon.

Får passa på att tipsa om en ultradistansare som ska springa genom hela Sverige från Smygehuk till treriksröset. Han startade i dag och på http://www.sverigeloparen.se/ kan ni följa hans resa.
Håller tummarna för att det går bra för honom.

Det finns nog en liten dröm att göra något liknande även fast jag vet att kroppen inte riktigt klarar av det. Tänk att bara mala på genom hela Sverige, vilken härlig känsla va?

2 kommentarer:

  1. Jag startar i stargrupp C. Hmmm, f-n då kanske Olov springer om mig..... :-).

    Här kommer en länk till Björn Sunesson som ska springa tvärs över USA (kust till kust) för tredje gången tror jag.

    http://www.suneson.se/

    MVH

    SvaraRadera
  2. Ja du Lennart, vi får se den dagen =)

    Tack för länken.
    Det verkar vara en riktig Forrest Gump.
    Visst är det fascinerande.

    SvaraRadera