fredag 8 mars 2013

Kolhydratrik frukost.

Veckan rullar på och likaså träningen, nu har vi kommit till fredagkväll så nu sitter jag i soffan o päser efter en pizza som frukost?!
Jag lyckades faktiskt med bedriften att försova mig idag.
Efter nattjobb skulle jag hämta barnen klockan tre på eftermiddagen men jag vaknade av att katten stod en cm från mitt ansikte och andades och då var klockan halv fyra, bara att slänga på sig kläderna i rekordfart och hämta avkommorna.
Igår blev det ett riktigt skönt distanspass på 16 km med väldigt bra känsla i kroppen och med mycket kraft i benen.
Helt otroligt att jag hade denna känsla med tanke på onsdagens intervalldrabbning på bandet.
Helgen kommer spenderas på hemmaplan och tid till träning kommer att finnas.

God helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar