tisdag 20 november 2012

Idag var det tungt.

Idag var det tungt att springa.

Kan det bero på att det var efter en lång dag på jobbet?
Kan det bero på att det är väldigt kuperat på kransmossen, där jag sprang idag?
Kan det bero på att det var 30 min efter en god portion fläsk o potatis?


Jag tror ändå att jag blir en bättre löpare om jag tränar efter en lång dag på jobbet när man är lite sliten.
Jag blir nog också en bättre löpare av att springa i kuperad terräng.
Jag kanske till och med blir en bättre löpare av att springa med fläsk o potatis i magen.

1 kommentar:

  1. Jag tror du blir en bättre löpare av att springa, jämfört med att inte springa :-) Dessutom är det bra för karaktären!

    Dvs., ibland är livet och vardagen sån att man får ta de chanser som ges. Ibland är förutsättningarna inte perfekta men vi som inte är proffs får gilla läget. I alla fall tänker jag så när jag ger mig ut på långpass 05.30... Bättre springa än inte springa. Så tänker jag :-)

    SvaraRadera