fredag 9 november 2012

Förberedelser.

Håller på med dem sista förberedelserna inför morgondagens tokigheter. 
Hur blir vädret?
Vad ska man ha på sig?
Vad ska man ha i en väska utefter banan?
Lite frågetecken där men det ordnar sig nog.
 
För er som är i närheten av Borås kan gärna komma ner till Ramnasjön o följa loppet live, starten går vid 10.  Kanske går det att efteranmäla sig också om ni skulle vara sugna.
 
För er som inte har möjlighet att vara på plats kan följa utvecklingen på tävlingen här.
 
 

5 kommentarer:

  1. Hanna skriver nu. Grannarna kommer åka til stora Borås och tita imorgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Hanna. Förbered dig för en "high five"

      Radera
  2. Lycka till! Jag tror på en top-tre placering!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lennart!

      Du tror högt om min ultradebut. Jag har faktiskt ingen aning vad som väntar efter fyra timmar. Svaret får vi i morgon.

      Radera
  3. Ska bli otroligt spännande att följa! Hoppas du får en riktigt inspirerande och rolig dag. Det kommer säkert kännas speciellt att passera 40km och sen 50 och sen förhoppningsvis många fler km och gå in i ett ingenmansland. Antar jag, jag har ju inte varit där än... Ett riktigt stort lycka till!!!

    SvaraRadera