söndag 1 december 2013

Nu får det vara nog!

Nu får det vara nog med löpning den här veckan. 

Hade en liten ambition att vara med i Sandhult Trail Run ikväll. 
En träningstävling för löparsugna med pannlampa i skogarna kring Sandhult. 
Det hade varit en skoj tillställning då jag missade förra årets upplaga. 
Tyvärr blir det inget av i år heller. 

Dels har det blivit mycket löpning i vecka, närmare bestämt strax över 80 km för andra vecka i rad så benen känns alltifrån fräscha. Så klart att det hade funkat att bränna av ett snabbpass men kanske inte helt riskfritt. 

Dels känner jag en begynnande förkylning så jag tar det säkra före det osäkra o tar en välbehövlig löpvila idag. 

Framförallt hoppar jag tävlingen för att jag vill komma hem o umgås med familjen efter en lång jobbhelg. 

Trevlig advent! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar