onsdag 18 december 2013

Dubbla pass

Började dagen med en lätt morgonjogg på sex kilometer, pannlampa på huvudet. Det var dagens första pass.
Det andra passet var i ett lite mer vaket tillstånd. På kvällen åkte jag upp till Borås skidstadion där det fortfarande finns spår, riktigt hyggligt spår trots dåliga yttre förhållanden. ca 650 meter mätte jag upp spåret till vilket blir ganska många varv för mina 15 kilometer. Idag hade vallateamet skött sig mycket bättre så det var med njutning jag kunde åka idag trots att jag vid ett flertal tillfällen blev omåkt av småtjejer.
Jag får dagliga rapporter från Skidspår.se där man kan se status på de flesta av Sveriges skidspår, mycket bra.



2 kommentarer:

  1. Även fast man måste erkänna att småtjejerna var duktiga är det aldrig kul för en vuxen man att bli omåkt av småtjejer :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej du Lennart. Det är tufft för oss gubbar =)

      Radera