tisdag 1 oktober 2013

Löpsällskap.

Benen är fortfarande lite slita efter helgens urladdning. Men efter gårdagens lätta löppass kändes det i alla fall lite bättre.
Första 1,5 kilometerna hade jag sällskap av min lilla Selma. Hon hade en massa spring i benen och ville gärna ut o springa.
Hon var go o glad hela vägen, vi både sprang, hoppade och fjantade omkring.


Ser nästan ut som Lidingöterräng!
 
 
Jag fortsatte sedan på egen hand en halvmil. Det var skönt att röra lite på benen och det kändes mycket bättre efter. Jag planerar nu att ta det lugnt hela veckan med lätta pass, det tror jag att kroppen behöver.
 
 
Så här i slutet av säsongen funderas det på nästa års utmaningar. 2013 har varit ett bra år och jag tror att 2014 kan bli minst lika spännande med nya utmaningar.
 
Nu återstår det bara en tävling i år, nämligen Borås 6-timmars den 9 november.
Det blir inte hundra procent fokus på den tävlingen men jag ser ändå fram emot den och ska helt klart försöka slå förra årets resultat på 65354 meter. 

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till silver pengen! grymt bra jobbat! Blir det STHLM för dig ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Stockholm Marathon den sista maj nästa är. Då står jag på startlinjen. Själv då?
      Får passa på att gratulera till ett lysande lopp i Berlin, lite utbetalning efter all träning.

      Radera
    2. O tack för ditt grattis =)

      Radera