söndag 25 mars 2012

Inte en meter i helgen.

I fredags sparkade jag igång kroppen med en mil morgonlöpning innan jobbet. Det var en riktigt trevlig upplevelse att få springa i soluppgången med ackompanjemang av fågelkvitter.
Men kroppen var dessvärre lika seg som den brukar vara så tidigt på morgonen. Det känns i alla fall att vintern är förbi, det går ju nu att springa både ganska tidigt och sent på kvällen med solen som belysning.

Resten av fredagen var inte lika lustfylld, hade en otrolig träningsvärk och var riktigt seg och matt i kroppen. På kvällen och natten till lördagen hade jag feber men jag pallrade mig i alla fall upp till jobbet i lördags.
Det blev ingen träning i lördags kväll som jag planerat, det blev ryggläge i soffan istället. Jag sparade mig även idag till förmån för morgondagens löpning.

Grattis till alla som premiärtävlade idag på olika håll i landet. Det var tur att jag inte anmält mig till något lopp i helgen, det hade väl gått sådär kan man säga.



Nya tag i morgon med en kropp som Superman...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar