lördag 12 november 2011

Formtest.

Mitt i dagens distanspass körde jag 3x1000m på min vanliga intervallsträcka.
Dels för att få ett litet formbesked och dels för att få i gång kroppen till lite mer fart. Det kändes bra men jag var ganska slut efter den tredje intervallen. Det var tung känsla, men när jag tittade på pulsvärdena hemma så såg dom bättre!? ut än i somras.
Foten kände jag ingenting av så jag fortsatte rundan, det blev nära 12 km sammanlagt idag.
I morgon har jag planerat en lite längre distanslöpning på upp till 20 km i lugn tempo.

Nu har det ju börjat bli lite kallare, så dagens pass liksom gårdagens genomfördes med hellånga tights. Har hittills  i höst sprungit med knälånga. Snart får man väl pälsa på sig långkalsonger och jacka också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar