fredag 12 augusti 2011

Mot Ulricehamn.

Sitter och filurar lite på att ta mig till Ulricehamn i morgon, till fots via Sjuhäradsleden. Det ska vara ungefär 40 km hemifrån och dit.
Det blir ingen snabblöpning då jag hört att det mestadels är stigar och grusvägar.
Har tänkt på det här projektet ett tag och i morgon dök det helt plötligt upp en lucka i schemat.
Sitter nu o kikar på lite kartor så att man inte irrar bort sig i skogarna.
Vädret skall visst bli lovande så det kan bli en härlig dag i naturen.
Vi får se hur det går. Rapport kommer...

3 kommentarer:

  1. Det blir nog ett bra långpass på vägen mot sub 3 på maran :-).

    Hur tar du dig hem. Är det buss, tåg....?

    MVH

    SvaraRadera
  2. Hej Lennart.
    Jodå, nu sätter jag snart fart mot Ulricehamn.
    Har kikat lite på busstidtabellerna. De går en gång i timmen så det blir bussen efter att jag fyllt upp min antagligen hungrande mage.

    Sub 3 nästa år kan nog bli svårt men innan man blivit pensionär kanske :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att du kan greja sub 3 redan nästa år :-).

    MVH

    SvaraRadera