lördag 15 december 2012

Tar det lugnt nu.

Jag känner mig inte direkt i toppform just nu.
Är inne i en period som kan kallas säsongsvila eller kanske en motivationsdipp?
Är jag då inte i toppform? Jag tangerade ju mitt 10km rekord i lördags!
Nej, toppform är jag inte i men det känns otroligt skönt att kunna springa så bra när man känner sig så ur form.
Hur bra kan man då inte springa när man är i bättre form framåt vårkanten då det nalkas tävling.?
Nu blir det lite lugnt på träningsfronten ett tag men känner jag mig själv rätt så kommer jag snart sätta fart igen med nya tag.
Är det så att 2013 kommer bli ännu bättre än fantastiska 2012?

Idag tog jag mig ut på ett skönt snöpulslöpningspass ute i skogen, riktigt skönt och motiverande. Jag sprang kors i tvärs mitt ute i skogen , bara jag och min vän pannlampan.

2 kommentarer:

  1. 2013 kommer självklart att bli bättre än 2012 :-)!

    Du har dock klarat av ett antal tunga mål nu. Vad blir det här näst? En mara i 3:59-fart?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en mara i 3:59-fart hade varit något helt klart.
      Målen är inte satta ännu för nästa år, får klura lite på detta.

      Radera