torsdag 12 juni 2014

Från Stockholm till Motala

Stockholm marathon gick inget vidare. I år tog det nästan 40 minuter längre tid än förra året. Spände bågen för hårt och den höll inte, så kan det gå. I övrigt var det en trevlig tillställning i Stockholm så jag är i te helt missnöjd ändå. 

 I morgon drar det ihop sig för Vätternrundan, den tredje deltävlingen i "En svensk klassiker"
Är riktigt nervös inför detta men det blir garanterat en upplevelse hur det än går. 
Tidsmålet som jag hade för något halvår sedan har reviderats, sub9 som jag då tänkte mig är jag ljusår ifrån sub10 kommer inte heller vara möjligt. Räknar med att det kommer ta elva till tolv timmar. 
Starten går strax efter halv åtta i morgon kväll så det hinner både bli natt i morgon innan jag kommer i mål. 

Cykeln är pumpad o klar så nu köööör jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar