torsdag 10 januari 2013

Ytterligare en skön dag.

Jodå, här har vi det bra uppe i fjället.
Utförsåkning hela dagarna med en massa kvalitetstid med barnen. Dem åker nu som ett skott nerför backen.
Det var lite blåsig idag på toppen men det hindrade inte oss från åkningen.
Är nu precis hemkommen från ett längdskidpass på 15 km, det känns som att tekniken börjar komma igång så smått.
Känner mig nästan lite starkare i överkroppen i år också, eller så är det bara i inbillning. Skönt är det i alla fall o glida omkring i spåret.
Löpning har det inte blivit något av som jag hade en liten ambition av. Det får stryka på foten till förmån för längdskidorna.

Vasaloppet 2014 är det som hägrar framöver bara jag får med mig en eller ett par svågrar, vi får se hur det blir?!
Jag har åkt en gång tidigare, 2008. Alltså innan jag började träna på den här nivån, så det vore skoj o se vilken tid man kan prestera nu.

1 kommentar:

  1. Det verkar inte gå någon nöd på dig där uppe ;)
    Spännande med Vasaloppet!

    SvaraRadera